Kanar utför

Känns som jag sitter på ruinens brant nu. Fy satan vad dåligt jag mår. Sömnen kom någon gång mellan fyra och fem. Vaknar av att Frida går upp vid sju, brukar vara så och jag brukar utan problem somna om. Tyvärr lyckas uppvaknande ske i samband med att byggarbetarna här i krokarna börjar föra ett jävla oväsen samtidigt så att somna om förbli snudd på omöjligt. Istället var det till att gå upp, koka kaffe och försöka starta om. Det går inget vidare, hjärnan vill inte riktigt vakna till och det som hände inatt bara spelas på repeat i hjärnan. Försöker nu med att driva ondskan på flykt med lite knäpp, skrikig electropop. Resultatet får vi se hur det blir. Lyckades dessutom missa de sista biljetterna till Bajens hemmapremiär ikväll, bra liksom. Jävla pissdag, åt helvete med hela skiten.

Kommentarer
Postat av: frida

förlåt bejbi!

trodde det var dags att gå upp när du va ute och rökte vid halv tre snåret inatt dock somnade jag om innan du hann komma upp. jag undrade vad du skulle göra uppe så tidigt sen tänkte jag att du kanske inte hade somnat än. usch stackars dig. inte alls bra och trevligt med sådana sömnproblem.

puss

2008-04-07 @ 12:01:06
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0