Helg igen!

Då har de flesta av alla journaliststudenter i min kull helg. En vecka med ovanligt mycket skola är "över", Mycket menas då fyra dagar i skolan, inte en enda heldag, men ändå. Vi har ju vant oss med cirka en dag i skolan. Nu är den tiden förbi för någon vecka. Fast snart har vi två hela veckor utan skola, låter bra i mina öron. Felet är att jag ofta blir sjukt uttråkad när jag är ledig och snart kommer väl den känslan kicka in. Jaja, i helgen väntas det familjebsök och 25-årsfirande av storebror min. Eller imorgon blir det väl lite mat och Snotty kanske, vi får se vad den unge Simon har att säga om saken. Lyssnar på Laakso-Markus soloplatta som fåt genomgående goda recensioner plus att jag ska granska nya DN På Stan noggrant för att sen klaga lite över det.

Hemskt det som hände med BD-medlemmen. Usch, usch, hemskt så hemskt och jag försöker att inte tänka på det men fy fan.

Kommentarer
Postat av: frida

ja man nämnt det kan dom ju göra tycker man. det kan dom ju har gjort också men lite kort i så fall.
usch det är hemskt.

2008-04-03 @ 15:24:07
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0