Födelsedagen

Ja, nu har det varit mycket på kontoret. Har hunnit med att hänga lite med hipp-Stockholm, ibland kändes det som att vara med i Stockholmsnatt typ. Åkte taxi hem klockan kvart i två för jag orkade inte vänta längre för att få komma hem till min flickvän som satt uppe och väntade på mig, är hon inte för underbar?

Idag har det varit födelsedag. Mycket trevligt. Har hunnit med skola, lunch på indiern, några timmar på stan, fika med storebror, vällagad middag med Olivia och några öl på Snottys med Olivia, Jossan, Simon, EP och Lina, trångt och härligt liksom. Tack alla ni som sagt grattis på alla möjliga sätt, SMS, Facebook, kommentarer på bloggen och telefonsamtal. Lite särskilt tack till mina nära vänner här i Sthlm som alla tre tillägnat varsitt blogginlägg till min födelsedag, tack, jag älskar er, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0