En konstig grej som drabbar mej

Hmm, har en konstig känsla i mig. Jag har tillochmed fått lite skrivlust. Inte för de uppgifter jag ska skriva i skolan, inte till den här bloggen heller. Något annat, jag vet inte vad. Det är så jobbigt när detta inträffar. Att jag får lusta att skriva något som jag inte vet vad jag ska ha det till. Jag vet inte ens vad jag ska skriva, bara känner att jag vill skriva. Känns knäppt, fan, jag vill ha något att göra. Djävla skit och fan. Såg på hockeyn, jävla Hawaii-match alltså. Tyvärr lutar det åt fel håll där och jag är inte glad åt det. Som det verkar ska jag ge mig ut och leta efter en kappa åt Olivia någon dag i en snar framtid. Kan behöva komma ut lite, men känns lite jobbigt att behöva gå på kvinnornas avdelningar, men vad fan. Jag har ju inte så mycket skam i kroppen, vad gör man inte för sin flickvän?

Funderar på att lägga mig eller varva igång andra säsongen av The Shield. En cigg får sköta beslutet säger jag, adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0