En fördel

Idag är det rätt lugnt här i Skrapan. Kände att jag behövde en dag för rekreation och kontemplation. Så har det hittills varit också. Sitter och glor lite på Snokbook, läser bloggar, kikar på nyheter och röker en cigg i timman typ. Funderar lite över min ekonomi som vill haverera var och varannan minut. Men det får vara så, jag överlever nog det här året med hoppas jag. En fördel att vara tillbaka i Stockholm är att jag får ta del av DN varje morgon. Det är en viss skillnad på DN och GP får jag medge. Så det var skönt att stiga upp i morses, vimla runt lite sömndrucken och sen slå på bryggaren för att avnjuta lite kaffe och en noggrann granskning av dagens innehåll i DN. För att visa min hängivenhet till DN tog jag en liten bild innan på hur det ser ut i mitt rum. Varsegoda.

Tidningar

Kommentarer
Postat av: o

hahahaha..den har sannerligen växt sedan jag såg den sist.

2008-04-16 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0