Dagboken

Jaha, lördagnatt och lite kli i fingrarna innan det blir bingen för min del. Har ägnat större delen av dagen till att sova och övrig tid umgås med familjen. Storebror blev 25 idag och det har firats med tårta och god mat. Träffade mor och far plus pappas kusin med familj likaså. Det var rätt trevligt och så, blev en hel del politik och det är ett tecken på att allt är som vanligt. När familjen blivit trött och åkt hem till Bandithagen ringde jag Simon för att runda av kvällen med några kalla nere på Snottys. Mycket folk idag och bara 60-talspop i högtalarna. Trevligt så och Simon lurade i några äldre besökare att han hade jobbat i en asbestgruva. Ska man vara med om spännande samtal är rökarbänken utanför Snottys en given skådeplats för det, ett tips. Trött är jag och med det meddelar jag att jag tar sikte mot sängen. Skönt ska det bli, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0