Bra och anus

Idag är det både bra och dåligt. Vi börjar med det dåliga. Mitt körkort är borta, putsväck. Hittar det ingenstans och det är jobbigt. Kom på det när jag skulle iväg och handla cigg. Var kan det vara? Vet att jag tappade ur allt innehåll i mitt lilla kortcase igår men minns inte ifall körkortet var med eller inte. Så antingen ligger det och skrotar i något hörn i min lägenhet eller i någon obskyr ficka i något av mina klädesplagg. Skräckscenariot är att det är borta for good, vilket jag inte skulle uppskatta så mycket. Efter att ha drabbats av några sekunders panik så kom jag på att mitt pass finns någonstans här i lägenheten. Letade runt i bokhyllan lite och tillslut fann jag passet och det kändes lite bättre igen.

Till det glada så verkar det som en del av skolprojektet är på väg att lösa sig. Så om allt går i lås vilket det typ måste så är jag ett bekymmer fattigare. Ibland är Facebook till nytta om vi säger så. Nu ska jag städa lite i lägenheten och se ifall körkortet vill dyka upp. Sen blir det fokusering på matchen ikväll, 18.00 Bredängs IP, kom dit vetja och heja fram vårat lag. Det är ju fint väder liksom...

Kommentarer
Postat av: Ida

stackars er. ni kommer förlora big time. hammarby alltså. inte erat egna lilla lag

2008-04-22 @ 14:26:26
Postat av: karin

borttappat körkort? bah. kom tillbaka när ditt studentleg och visa samt en kamera är borta. Och ipoden kraschat och fått lämnas in. då är man bitter.

2008-04-22 @ 14:37:34
Postat av: Sune

ja karin, du ska alltid vara värst, jag tycker synd om dig. du verkar sannerligen vara en otursförföljd dam, inte lätt för dig allt.

2008-04-22 @ 15:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0