Bollen är inte alltid rund

Fan, ingen bra dag, inte alls. Bakfull, nu något lindrigare, innan var det mera ni vet helst dö istället för att må såhär. Lyckades häva mig upp ur sängen, åt en brakfrukost, väl behövligt. Diskade upp allt från gårdagens matlagning. Igår var det ändå rätt trevligt liksom. Vin, mat, öl och hockey hemma hos mig. Träffade Karin och Jossan, gick till Snottys och det var rätt lugnt där. Satt kvar tills efter stängning. Vinglade Söder runt för att lämna Jossan på bussen. Hem, däcka. Så vad göra idag? Träffa Karin, ha ångest, inte bli full och se på The Shield skulle jag gissa på. Måste bli en hemmakväll, annars kommer jag nog dö.

Såg en humla idag, ett vårtecken tar jag det som. Titta på liveklipp med Håkan på Scandinavium, må dåligt över att missa kvällens konsert. Gråta lite till Hurricane Gilbert för det är så fint.

Hissarna i huset är roliga ibland. Eller folket i hissarna som ofta uppträder förvirrat. Folk som går av på fel våningar och sånt får mig att le lite inombords ändå.

Nu ska jag ringa flickvän och se om hon har tid för en pratstund. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jossan

ja jävlar jag är också död idag. killen på bussen tyckte att du var jävligt rolig och full. hoppas du o karin har en kul kväll!

2008-04-19 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0