All set & go

Allt lugnt med Kommun-Gunnar, så allt är lugnt med mig. Allt set and go så nu blir det granskning som Ekdahl skulle sagt det. Men först ska jag fortsätta njuta av det strålande vädret lite med coffee & cigarettes. Pratade lite med Sambo-Frida ute i solen. I Sthlm ska vädret visst varit sådär, här är det fan lovely, haha. Bra att välja rätt sida av landet denna helgen. Men nu var det lite livsnjutning, sen ska jag hjälpa Olivia med hennes skolarbete. Jag gillar att vara hjälpsam, ibland lite för mycket. Fast det är aldrig fel att hjälpa tycker jag, folk brukar uppskatta det. Det enda jag inte gillar att hjälpa till med är att skänka bort cigaretter, men det är en annan historia. Ut i solen med dig pajk och sitt inte här och skriv, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0