Vad händer nu då?

Johorå, imorgon är jag helt ledig från skolan. Uppskattar skolans upplägg på kurserna. Först stenhårt tempo i fyra veckor med en avslutande tenta som efterföljs av sista veckan då vi i princip har ingenting eller det lilla vi har kan man lika gärna hoppa över, ungefär som jag. Imorgon bönar jag att kameran kommer. Känner redan hur det kryper i mig av rastlöshet. Simon, du får fan slita dig från din skabbiga jävla HP-data och packa dig till Söder imorgon. Lunch på Greken vore inte fel va? På onsdag någon gång kring eller efter lunch väljer jag att lämna Stockholm. Finns ett annat ställe jag faktiskt mycket hellre vill vara, eller hos en annan person låter bättre. Ja, ni vet vad jag menar, så jag hoppar skeppet framtills på lördag, då är det Vmo-insvasion så antar att de behöver mig. Jag vill ha onsdag nu...

Kommentarer
Postat av: Simon

en grek för att fira löning låter rätt fint!.

2007-09-25 @ 00:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0