Ur gängorna

Vissa dagar är jag helt ur gängorna. Dagar jag verkligen borde göra saker men jag hittar istället någon meningslös syssla att fördriva min dyrbara tid med. Idag är exakt en sådan dag. Har en intervju som jag behöver hitta ett intervjuoffer till (ska vara en gammal student på samma linje) och sen har jag fyra böcker om journalistik att plöja igenom tills nästa fredag då tentan ska gå av stapeln. Mycket mycket att göra. Skitsamma, M.I.A. låter bra på datorn så jag nöjer mig med det ikväll. Krafttagen spar jag till morgondagen då jag förhoppningsvis har kommit tillrätta med sömnen så jag kan känna mig någorlunda i fas. Imorgon väntas förövrigt en fotknöls-sågning på ett seminarie, känns verkligen pepp att gå upp klockan 7 imorgon. Fan fan fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0