Skjuta

Sitter med min nyinköpta AK-4. Trycker in några patroner i magasinet. Snurrar en patron mellan fingrarna, känner det kalla stålet mot mina fingrar. Luktar lite på den, känner den välbekanta doften av krut. Trycker in den sista patronen i magasinet. Med kraft och finess trycker jag fast magasinet i AK-4:an. Kvicka händer ser till att vapnet blir skarpladdat med hjälp av manöverhandtaget som dras bak snabbt och hårt. Fingrar lite på säkringen innan jag klickar ner den i osäkrat läge. Riktar pipan mot min vänstra fot. Klämmer varsamt om avtryckaren, långsamt och mjukt för jag den bakåt och BANG! Så bränner jag av ett skott i foten. Som jag alltid brukar göra när jag har viktiga saker för mig, typ som nu, Helvete min själ. Läser en bok som är så tråkig att jag dör. Bläddrar förbi sidorna utan att läsa, ovärt att köpa den boken. Ska installera lite saker på datorn i Fridas rum.

Förresten beställde jag en kamera med lite tillbehör för sammanlagt 6000, tur att man är rik som student säg. Så snart blir det bilder på bloggen, något positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0