Seppåfan

Killingänget ska göra comeback enligt Henrik Schyfferts privata blogg. Hösten 2009 ska de sätta upp en pjäs på Knugliga Dramaten. Vet inte riktigt vad som mer kan tilläggas men en märklig bana verkar de gå. Från att göra hyllade humorserier till att göra en maratonfilm och nu då tydligen en Dramaten-uppsättning. Om nu inte allt bara är på skoj, det vet man ju aldrig med dessa ibland skojfriska karlar? Percy Tårar är och kommer som den svenska tv-produktion ser ut i dagens läge att vara min favorit-humorserie.

Annars då? Undrar ni och jag kan besvara er med att jag överlevde sågen idag, vissa mindre klagomål framfördes som måste korrigeras. Hade ytterliggare en meningslös fotolektion med vårat mumintroll från Åland. Var tvungen att titta lite på det som kallas för damfotboll. Fan vad värdelöst det var, återkommer kanske i en längre komminuké angående ämnet ikväll.

Har lite studier att stå i, men kommer antagligen skjuta lite på att eftersom min gode vän Oskar fyller år idag och det vankas möjligen någon öl på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0