Sen kväll på Götgatan

Det börjar närma sig natt igen här på Götgatan. Kvällen tillbringade jag nere på PSB med goda vänner och en tryckande värme nere i källaren. Mackans spelning var bra, han kallar sig för Tarantula Waltz tror jag och hans skiva släpps imorgon. Plura skulle varit med och sjungit på en sång men han var sjuk. Men han bjöd på gästartister som Tony från Eldkvarn, Anna-Maria Espinosa, Nina Ramsby och Hagge som lirade såg och dragspel. Gillar ni americana så tjacka plattan vetja, Mackan behöver pengarna, han är pank.

Annars har jag nästan lyckats läsa ut dagens bok, 60 sidor kvar eller någonting i den stilen. Nu är jag för trött för det. Är nästan för trött för att ordna fram mat till mig själv. Ska försöka rosta några mackor iallafall för att stilla den värsta hungern, trots att det känns oerhört jobbigt att utföra den simpla, enkla handling. Ibland är livet jobbigt. Har tillbringat den senaste timmen i telefon med flickvännen. Inser att det är bra att ha flickvän med modeblogg för det bjuds på så många outfit-kort så jag vet hur hon ser ut, trots att vi inte träffas, förbannat smidigt.

N blirre mackor och sedan den ensamma bingen, 16 dagar kvar i ensamseglarsitsen, var dag är en kamp. Jag skall segra, godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

idag ska jag lägga opp en bild på mina gula ben

2007-09-19 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0