Nikotinhissen

Har egentligen bara ett enda klagomål att frambringa kring mitt boende. När jag tänker på det är det faktiskt rätt bra att det är så men ändå tycker jag att det är lite sugigt att behöva ta hissen ner varje gång det ska ut och rökas. Saknar att kunna lufsa ut i mjukisbyxor och morgonrock för att få i mig lite niktoin, min älskade inglasade balkong, du som var så bra när det blev höst och kyligare ute. Tur är att hissen utan stopp ned tar cirka 25 sekunder och det är helt överkomligt, bara att knyta på sig dojjorna och dra på sig sin finaste trenchcoat. Nu försöker jag ändå minska ned mitt rökande på grund av min nuvarande ekonomiska situation. CSN är verkligen inte anpassat för nikotinmissbrukare och det borde det inte vara heller, finns viktigare saker att lägga pengarna på. Mest irriterande är att Entourage-säsongen verkar vara över borta i staterna och måndagen har känts väldigt tom och innehållslös. Tog istället ett entimmessamtal till västkusten för att bota den värsta saknaden och prata av mig lite om dagens händelser. Min telefonräkning den senaste månaden har inte varit att leka med, vill inte ens tänka på hur mycket pengar som gått åt, ack ack. Nu ska jag preppa för sågningen imorgon, håll tummarna för mig vännera.

Kvällens sånger blev:
Jens Lekman - Hela nya skivan
M.I.A. - $20
Jonas Game - ADHD

Nu ska jag krypa upp på våning 15,5 och sova. Imorgon är det återigen uppstigning vid 7.00, vill inte missa morgon-tv:n, det bästa på hela dagen.

Kommentarer
Postat av: annika

hej sune, trevligt at läsa om dig. jag har ett förslag, skaffa halebop kontantkort, och be vätkusten göra detsamma så ringer ni gratis, och också till mig och thomas och theresa och simon helm och hjälmen? och typ de flesta

2007-09-11 @ 15:17:17
Postat av: Sune

Tack för tipset Annika, jag har redan halebop och västkusten kommer få det inom kort, halebop har strulat men i slutet av veckan ska det vara ordnat. Halebop är the shit

2007-09-11 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0