Nedräkningen kan börja

Sista dagen innan tentan. Har inte öppnat böckerna än. Jag skjuter litegranna på det, har en bok kvar att läsa ut, tar nog en tre-fyra timmar kanske. Nu har Frida kommit hem och vi har inte träffats på en vecka så vi har en hel del att ta igen. Så vi ska ut och käka lunch. Efteråt blir det hårdsatsning på studet. Var nere i Flempan en sväng innan idag och lämnade in ngåra papper, skiter fullkomligt i hur det går om jag ska va ärlig med de där uppgifterna. Tror knappast jag får underkänt. När jag så återigen besteg Södermalm tog jag en liten sväng i gallerian som öppnat längst ner i huset vårat. Ingenting jag blev direkt hänförd av, bara kommers överallt. Har i alla fall ett Espresso House i huset nu, blir du glad nu?

När jag gick iväg imorses låg det ett exemplar av DN utanför dörren. Slängde in tidningen och när jag kom hem igen ägnade jag en timme åt att bläddra igenom alla sidor. Underbart att äntligen få en morgontidning, särskilt en tidning med klass. Tänker genast tillbaka på alla åren med Värnamo Nyheter, ett visst uppbyte har jag gjort nu. Så i fortsättningen blir morgonen späckad, får sitta med ögonen i DN, öronen på morgon-TV och händerna på frukosten. Jag kommer bli väldigt multifunktionell tror jag.

Kommentarer
Postat av: lovisa

lycka till med tentan =D

2007-09-20 @ 17:15:29
URL: http://lovisasord.blogg.se
Postat av: Anonym

ESPRESSO HOUSE!! BÄSTA IDAG. jag ringer dig nu

2007-09-20 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0