Måndagsuttråkad

Nu är jag uttråkad igen. De få vänner som inte jobbar sitter och pluggar inför kommande tentor. Frida är med sin pojkvän så kvarlämnad sitter jag här framför datorn och ojar mig. Har fått ännu mera räkningar och ett efterlängtat Mecenat-kort, nu jävlar ska det handlas på studentrabatt. Somnade inatt någon gång framåt 5-tiden skulle jag tro. Var lite jobbigt att vakna men det första jag såg var ett sms som gjorde mig glad iallafall. Hade seminarie om en intervju jag skrvit, behövde inte skriva om speciellt mycket, en av få som slapp det. Känns ju bra att någonting går rätt i skolan i alla fall. Vad fan ska jag hitta på nu då? Kolla på "Mad Men" kanske, får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0