Lunchrast

Belönar mig själv för ett halvgott arbete med en 1,5 timmarsrast inklusive lunch/middag. Åt en sjuhelsikes massa pasta men ändå blev jag inte riktigt mätt, jag menar två stora portioner pasta borde räcka för att mätta en hungrig grabb, utfallet blev inte riktigt så. Min syn börjar bli lite kokobäng med känner jag. När jag tittar på dataskärmen är det suddigt och jag tvingas sitta och gnugga ögonen hela tiden. Vet inte vad det beror på, för tidigt att dra slutsatser än kanske. Läget känns inte lika hopplöst längre efter att jag drog igenom ytterliggare en handbok i journalistik. Tur att de innehåller mängder med upprepningar vilket genast innebär att det blir 20-30 sidor mindre att läsa. Efter rasten ska jag ta itu med min källkritik-uppgift, den sak jag tungst bekymmer med, ni får gärna önska mig lycka till. Hoppas ingen avlyssnar min lägenhet för den mängd svordomar som kommer besvärjas hör efter 19.00 borde ingen höra. Nu kör vi på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0