Kvällspromenad

Mamma gav mig rådet att gå ut och ta en kvällspromenad för att komma in på rätt tankar. Sagt och gjort, jag gav mig ut höstkylan och gick lite kors och tvärs igenom SoFo. Tittade på folk som satt och drack på diverse hak runtomkring på gatorna. Berlin verkar väldigt populärt, kidsen hängde på Carmen och PSB verkade vara rätt fullt det med. Hade det inte varit för kommande tenta och inlämningsuppgifter hade sannolikheten för en packad Mattias Sunesson varit relativt hög. Men va fan, kan inte gå och svettas på Baba vareviga onsdag, det håller inte.

Nej, nu ska jag fanimej skriva den där förbannade uppgiften. Ska skriva en A4, försökte lite innan men det slutade med att jag skrev ihop en A4 på en kvart om hur mycket jag saknade min flickvän istället. Vi försöker igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0