Inget nakenspring inte

Tja! Dagen än så länge har inte varit någon hit. Seminariet på morgonen var bortkastad tid som vanligt, eller lite kul var det men inte så att jag sprang naken genom korridorerna och gjorde glädjehopp. Åt en pizza nere hos grannpizzerian för första gången, måste ju prova det lokala utbudet av mat och det är en uppgift som kommer ta tid känner jag. Kommer hem, har fått tillbaka min intervju och det ser bra ut. Läser en bok om hur det fungerar att jobba på tidning, inga större världsomvälvande saker har snappats upp av mig från boken. Försökte ta en tupplur, gick sådör, tänkte mer på någon annan. Ska ner och röka, kanske gå en sväng till ICA och köpa mjölk. Borde egentligen dra till Pet Sounds bar ikväll där Mackan har releaseparty för sin platta. En sväng och två öl får det nog bli. Måste såga Kurdo Baksi med innan kvällen är över. Livet är för tillfället hårt som journaliststudent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0