Helgen i kort

Helgen har i flickans frånvaro i vanlig ordning gått i alkoholens tecken. Efter fredagens referatskrivning hamnade jag tillsammans med en skara klasskompisar av det manliga könet på något 19 kronor/öl-hak uppåt Götgatspuckeln. Hivade väl i en fem öl innan en kort tur på bolaget. Så småningom (kraftigt försenade) kom Offe, Oskar och Rickard upp till lägenheten och sa hej. Gick ner en sväng, ingen orkade riktigt gå på Flyktsoda så det blev en nattamåltid och en liten spontanefterfest tillsammans med Dragan, Klara och Becka med lite risbrännvin och cider. Åkte runt på någon form av lastkärra utanför entrén till huset mitt också. Lördagen blev det inte mycket bättre, drack öl, var ute i något slottliknande hus i Alvik, kollade på fotboll, festade lite bland våningsplanen här i Skrapan med ett rejält Vmo-posse, kom till Ace, missade John's Candy (fan, fan, fan), dansade, svettades, trängdes, rökte, dansade sista sången med Stina, åkte hem. Söndagen har jag hittills sovit alldeles för länge (14.00), "frukost" på Blå Lotus med Becka, Klara och Stina och efter det slösat bort min tid. I övrigt har telefontrafiken till västkusten gått varm, hon var på Håkan, jag "missade" det igår och det har sina förklaringar. Tänker nu ta hissen ner, hälsa på våra vakter och ta en sista cigarett för den här helgen. Vi hörs imorgon, då börjar vi om på nytt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0