Gästblogg från dvärgvärlden

Solljuset sticker i mina ögon, jag har just stigit upp ur den hemliga telefonkiosken som är en hiss ned till det underjordiska dvärgvärlden. Götapetter! Jag har jobbat 60h denna veckan i rubin- gruvan. Men nu åkte jag upp femton våningar på skatteverkets gamla kontor. Det är bra, hurra! Slutsatsen från kafferasterna i gruvan är ordvitsar från de andra arbetarna. Smaka på dessa:

Vad är det för likhet mellan att komma i tid till bussen och en hora?
Svar: slapp springa.

Vad är det för likhet mellan att knulla en tjock tjej och köra moped?
Svar: Det är kul så länge inte polarna ser en.

Ja, vi skrattade så att skägget fladdrade 150 meter nedanför havsnivån. Fee, Fii, Foo & Fumm!

Ikväll ska jag slåss med Leif Pagrotsky, jude, italienare eller vad han nu är?

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha, dom där likhetsskämten var ju måttligt roande. :)

2007-09-23 @ 15:50:55
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0