Fylleblogg

Fylleblogg serveras nu på erat fat. Jag kan inte riktigt skriva nu. Men jag trotsar alla naturlagar ändp. Frida är säkert vansinnig på mig nu för jag släpade hem mina vänner på gratis fyllekäk. Makaroner och köttbullar stod på menyn och jag tror jag mättade folket. Jag är som sagt var snuskigt full nr jag skriver det här. Jag spöade Becka på ölhävartävling men förlorade mot Simon, det är inte nyttigt att hålla på me ett sånt här leverne. Idfall jag lyckas dra mig upp innan halv tio imorgon ska jag a eb guldstjärna för trogen tjänst. Men mest utav allt saknar jag min flickvän, vi ska träfffas imorgonkväll, men jag vill ha allting nu, för hon är ju så himla fin. Jag är förbannnat kär mina vänner, väldigt väldigt kär och ni ska vara glada för min skull, ni veet hur ofta det händer va? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0