Från andra sidan

Liveblogg från Västkusten kör vi nu då. Tidig morgontimma kan tyckas men har varit i gasen sedan klockan sju då jag bevittna hur en hel familj ska göra sig klara på ungefär samma tid. Det var ett fasligt rännande fram och tillbaka, mycket spännande. Själv satt jag vid köksbordet med kaffekoppen i handen och GP, förstås, som läsning. Stod väl totalt 8 sidor eller något om planerna på att slå ihop ÖIS, Gais och Häcken. Åt helvete med den idén, eller hade jag varit supporter till något utav lagen hade det varit en jävla omöjlighet. Tänker tanken på att slå ihop Bajen och Gnaget, då hade jag flyttat till England. Nog om fotboll, resan igår tog lång tid, sju timmar dörr till dörr men värt det, alla gånger. Snart ska jag dra mig inåt Götlaborg, vi ska gå lite på stan tydligen. Tror inte vädret blir det bästa, det blåser som fan härute i Frillesås och väderkartorna skriker regn. Jaja, måste dra mig nu.

Kommentarer
Postat av: Simon

7h! det är ju som en atlanten- resa.

2007-09-14 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0