En hård dag går mot sitt slut

En hård dag går äntligen mot sitt slut. Efter alldeles för många om och men fick jag ihop något som kan liknas vid en text om det där källkritiska tjafset jag gått runt och yrat om sen jag vaknade imorses ungefär. Känns som en sten föll från mitt hjärta. Nu har jag bara ett berg kvar och det är den stundande tentan. det är väl typ 33 timmar kvar innan det är dags, jag känner mig snuskigt oförberedd. Skitsamma, det finns fan omtentor. Imorgon är det hyfsat tidig uppgång, resa ner til Flempan för att printa lite papper och lämna in dessa. Kanske sno någon gammal tenta och kika lite på.

Kollade på Studio Virtanen för första gången på väldigt, väldigt länge. Jag gillar själva idén bakom på programmet. Sen att det inte alltid blir så bra är en annan sak. Till exempel blev deras paneldebatt lite för flamsig, varför lät de Gudrun Schyman sitta kvar och ventilera sina åsikter om Kristallen-galan, helt orelevant enligt egna åsikter. De borde plockat bort åtminstonne Gudrun och möjligtvis lillebror Schulman för att få nått vettigt sagt.

Nu ska jag diska. Imorgon kommer ju fröken i huset hem så då kan det ju inte se ut hur som helst tänker jag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0