Den stora tystnaden

Förlåt mig för att det varit tyst här på bloggen i fem dagar. Tog en sväng till västkusten för att få ro och lugn i min själ och umgås med den som jag vill umgås mest med. Var skönt att få vara på ett lugnt ställe, inte bo granne med alla barer, slippa vakna varje morgon till byggbuller och höra sirener tjuta nätterna igenom.

Igår tog jag tåget till Stockholm, en fem timmar lång helvetesresa jag helst av allt ville undvika. En massa Sopranos och lite hetsrökning i Hallsberg och Västerås gjorde resan lite lättare. Kom till Stockholm, raka vägen till Beckas lägenhet vid Gullmarsplan där den stora Värnamoinvasionen ägde rum. Drack en 35:a Explorer på 40 minuter, blev kanonfull, fick inte komma in på Ace och tackar vakterna för deras rådiga beslut att neka mig inträde, jag var alldeles för full för att överleva därinne. Fyllemat i ensamhet på Doncen, fylleprat med flickvännen och däcka hårt och brutalt i sängen.

Vaknade idag kring 11-12-tiden någon gång. Åkte tillbaka till Becka för att hämta mina saker. Mötte Simon, Simon, Niklas och Dennis som åt en pizza som inte var av denna värld. 5 sorters kött och fettet bara dröp från pizzan, en riktig jävla best till pizza var det. Vi drog lite skrönor, skrattade och satte ute på trottoaren i det fina höstvädret och rökte. Drog med mig Simon hem till mig och hämtade ut min kamera som vi sedan ägnade eftermiddagen åt att leka med. Lite bilder kommer finns längst ner.

Kvällen var vi återigen hos Becka. Det bjöds på lite mat och en folköl tillsammans med Simon, Disco, Alle och Becka. Det blev en massa skämtande och en trevlig avslutning på helgen. Imorgon är det måndag, har tvättid klockan 7 på morgonen, känns helt jävla underbart. Ska sova nu. Godnatt


                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0