Den stora rastlösheten

Jag och Frida är enormt rastlösa för tillfället. Jag går mellan datorn och toaletterna, hummar lite för mig själv och ibland utbrister jag i en harang av svårdomar. Frida är van så det gör ingenting, herren är inte lika glad på mig. Vill ha min förbannade kamera ikväll, utan den kommer jag dö. Annars måste jag väl börja kolla på Sopranos eller något i den stilen, vi får se.

Jag och Simon åt oss varsinn lammkotlett innan, min ena var lite bränd så jag var lite halvnöjd. Sen hookade vi upp med Becka och satt på Södermannagatan. Rökte, drack latte och pratade strunt, tentaångest och en massa dumheter. På vägen tillbaka såg vi en stor hund, den var så stor så vi alla hoppade till och utbrast samstämmigt i den gamla Kellerman-klassikern "det där är ingen hund, det är en människa utklädd till hund".

Sitter och hårdbevakar SJ:s hemsida med. Vill ha en billig X2000-biljett imorgon, något som jävlarna inte vill bjuda på. Det lutar åt ett slögående 5-timmarståg istället som alltid har för vana att vara försenade. Blir helt enkelt att ta med en fulladdad laptop och en massa utnött kurslitteratur att läsa.

Kamerna vill jag ha, tjatar lite om det istället, nuuuuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0