De där luringarna

Eftermiddag här, Stockholm är lite halvgrått och det känns lite som en kollektiv bakfylla här, som det ofta känns på söndagar och jag gillar just det. På söndagar är allting lugnt och stilla, jag kurerar min ytterst lilla bakfylla tillsammans med ett antal till. Steg upp vid ett-tiden idag, läste DN som vanligt. I DN Söndag intervjuade det ett gäng gamla 68-kämpar, bland annat Aschberg, visste inte att han varit med där. Annars har ingenting av värde hänt här idag alls. Vi hade trevligt igår, Ace var lika kul som vanligt. Förfesten i goda vänners lag var också av hög klass. Sebbe & Kempes lägenhet var nästan lite för fin, alla var avundsjuka. Lyckades göra åt med ett helt paket cigg på 12 timmar igår, hur fan gör jag? Jag skulle ju sluta med det här. Bjöd väl på några, bland annat till Gustav Gelin, han såg arg ut för att 7-Eleven var stängt. Sen fick nog Simon någon jäkel också men ändå, inte alls bra. Idag har jag bara hunnit med en morgonsnus till tidningen. Lovar att jag inte ska börja snusa, det låg bara tillhands. Snart är det dags för frukost nere på Lotus. Borde ta en sväng i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0