Avverkningen

Hemkommen efter att ha avverkat alla "måsten" under dagens gång. Seminariet som jag var nära att missa på grund av försovning var som vanligt värdelöst och jag förbannar mig själv för att jag inte sov vidare. Iväg för lunch med Klitoris och Frida innan jag intervjuade en gammal JMM-student på stadsbiblioteket. En intervju som jag ska transkribera till förståelig svenska och sedan skriva om till en journalistisk text med lättläst layout, låter som jag har något att stå i. Därför tänker jag dricka öl ikväll och slåss med indiekidsen på Baba. Mannan jag intervjuade var iallafall intressant och ska bli spännande att skriva om, måste bara försöka göra det på ett bra sätt, vilket genast ger mig så djup ångest att jag måste slösurfa för att stirra ner. Lite kaffe snart skulle inte vara helt åt helvete fel.

Kommentarer
Postat av: o

jag vill också. jag sitter här med min vånda och min dåliga artikel. känns som om jag aldrig kommer komma härifrån. men sen ska jag nog tröstshoppa mig något fint. eller i alla fall äta en god macka på espresso house... eller så sparar jag på slantarna och tröstar mig med att det är torsdag imorgon.
puss

2007-09-12 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0