Skies are falling

Just nu känner jag att himlen är på väg att falla ned över mitt huvud. Paniken börjar så smått krypa i mina blodådror. Kommande veckor kommer bli packade med frustration och svärord. Har tre stycken artiklar som ska färdigställas under veckan och jag har knappt börjat. En ska handla om den värdelösa rättegång jag bevistade igår, en ska behandla Radioheads senaste tilltag att släppa sin skiva på nätet där man själv får bestämma hur mycket man vill betala och en tredje som ska ta upp något om äldreomsorgen i Huddinge kommun. Veckan efter är det tentadags. Känns gott och veta att helgen ska tillbringas i gott sällskap för efter det är det jag mot mina demoner som ska göra upp.

Börjar friskna till och det känns förbannat skönt, bara lite snuvig men det får gå. Halsontet har efter många cigg och Vicks börjat ge med sig. Huvudvärken gav upp efter en rejäl omgång med våran vän Alvedon.

Hade ett litet möte med min korte vän Simon under eftermiddagen/kvällen. Vi har så smått börjat projektera i något som kan utmynna i något roligt. Nu vet vi av erfarenhet att våra storslagna planer oftast brukar stanna vid just storslagna planer. Fast vi kanske har förändrats lite, ny stad och nya möjligheter eller hur fan det nu går. Nu ska jag forska vidare om Radiohead, ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0