Skammen

Usch, jag åt precis en massa mat. Ångesten bara dryper igenom mig samtidigt som allt fett gör mig yr i huvudet. Sitter i mitt rum, persiennerna är neddragna och skäms lite över min måltid. Den var vulgär, tur att ingen såg mig när jag satt och tuggade i mig maten i rask fart. Storhandlingen gick bra, 450 kronor fattigare och jag köpte typ ingen nyttig mat överhuvudtaget, jättebra jobbat Mattias. Jag kan fan bara göra onyttig mat, det känns tryggt det.

Nu skiter jag i det. Nu ska jag dricka öl istället och kolla på fotboll. Blir någon bar neråt Slussen med några klasskompisar. Några är IFK:are, ifall Bajen får stryk vete fan vad som händer, men ett gatlopp vore ingen dålig gissning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0