Sjuk

Jaha, känner av vissa osympatiska symptom i min kropp. Halsen gör ont, huvudet värker och näsan börjar täppas igen. Någonting står inte rätt till i kroppen och jag, min egna doktor, har ordinerat en dags sjukskrivning från skolan med omedelbar verkan. Gillar inte riktigt det här med att vara sjuk. Värst är fan att man blir alltid röksugen men när rökningen väl är igång så uppbringar den sådan smärta i halsen att det inte riktigt är värt det längre. Plus att jag blir slö, gör ingenting och har inte gjort någonting sedan klockan tre. Låg i sängen några timmar, suttit vid datorn, tagit en sväng förbi Espresso House för lite mat och pratat i telefon med Olivia. Nu vete fan vad jag ska göra. Kanske kolla lite Sopranos eller vänta in Vita Huset på tv, en annan möjlighet att försöka sova kanske. Vill inte riktigt gå och lägga mig dock, det kommer kännas alldeles för tomt och ensamt uppe på våning 15,5. Nej, nu ska jag nog tvinga i mig lite rök, jag måste, faaaaaaaaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0