Ordning och reda

Håller på och gör lägenheten ren nu. Jag tycker redan att det blivit en klar uppryckning sen sist. Finns tre saker jag är besviken med dock. Bokhyllan är överfull med saker av större och mindre vikt, ingen ordning alls utan det råder total anarki på grund av alla papper inte har någon annan hemvist. För det andra är det rätt mörkt i lägenheten. Det funkade i början men nu är det lite för mörkt ute för att klara mig utan. Tredje besväret som tynger mig är faktumet att mina DN börjar ligga i en hög på varandra och det är inte vackert. Så min inköpslista på saker som bör skaffas är:
  • Lampor
  • Byrå
  • Tidningsställ
Annars hoppas jag att det blir bra, golven är nymoppade och väl dammsugade. Saker har förflyttats ut till förrådet och annat har fått rotera runt i lägenheten i mer undangömda ställen. Nu är det bara disken kvar, puuuuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0