Öl, Bajen, Kön och skolk

En onödig resa till Huddinge avklarad. Enda behållningen var väl att jag fick träffa en levande människa att föra samtal istället för att glo in i dataskärmen. Har inte ätit något än idag, lusten att gå till en mataffär finns inte, orken att laga något vid spisen är obefintlig. Ska iväg om två timmar till någon tacobuffé med klasspolarna. Ska äta som om det inte finns någon morgondag. Gott med några öl också. Sitter mest och lönlöst surfar runt igen. Ser att Freddy Söderberg från Bor ska provspela för vårat Bajen. Tror inte han kommer platsa, hans tid i Öster var ju inte speciellt lyckad. Han kanske har utvecklats vad vet jag.

Kanske borde läsa boken "Könskrig", står om den överallt och Det Ljuva Livet-Eric har även bidragit plus en massa andra välkända namn inom bloggvärlden/hipsterpress/debattsidor. Ska in till stan imorrn och handla några böcker, kanske den slinker med då.

Borde ju börja skriva om Radiohead nu, känner inte riktigt för det. Är sugen på en nattmanglare faktiskt. Var längesen jag sysslade med sånt. Vore väl på tiden? Har ju lyckats skapa mig en ledig vecka tack vare flitigt skolk de här två dagarna. Min klasskompis jag träffade idag hade gjort likadant. Känns alltid skönt att vara fler på idiotipåhitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0