Morning Glory

Har varit uppe sen lite efter sju idag. Nästan lite skönt att inte sova bort hela förmiddagen för en gångs skull. Har läst DN, kollat lite på TV, våndats en aningen, gjort en telefonintervju, duschat, piratat och nu sitter jag och förbereder nästa telefonintervju med någon trevlig förvaltningschef. När så den är avklarad, hoppas hon är på kontoret, så är det dags för skrivarbete igen. Deadline idag klockan 17.00 och jag har sju timmar på mig, det här måste jag klara. Har förkovrat mig i diverse mötesprotokoll och andra trevliga offentliga handlingar under gårdagen och min lill anyhet har så sakteliga tagit form i mitt huvud under nattens gång. Nu var det på telefonfen igen, fan vad jag hatar att ringa okända människor, men jag vänjer mig, undan för undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0