Misshandla sig själv

Tog kanske i lite innan, hade inte direkt tänkt att hoppa av. Analyserar mig själv lite och inser att för att kunna producera måste jag först nå botten, känna hopplösheten. När det är klart kan jag börja skriva, försöka ta mig upp till ytan igen. Inget speciellt hälsosamt val det men så funkar jag tydligen och förhoppningsvis kommer jag på metoder för att komma undan de här idéerna.

På andra sätt fortsätter jag misshandeln av min egen kropp. Alla normala saker jag borde göra har åsidosatts nu. Jag sitter bara vid datorn och går ut och röker ibland. Ingenting däremellan. Äter ingenting, dricker knappt någonting och sover bara ibland. Måste skärpa mig, men jag orkar inte. Viljan finns inte.

Ikväll spelar Dragan och hans ban "The Stereo In Iris" på Café String här i kvarteren så ska väl packa mig dit så småningom framåt 19-tiden. Lovade Dragan att fota lite så ska väl försöka släpa med kameran. Efteråt blir det valfri pub med fotboll på TV för att gapa på Zlatan & Co. När matchen är slut ska jag hem och skriva om Radiohead och försöka hitta ett knäck på fuckin' Huddinge. Lajbans lajbans.

Finns mycket musik att ta del i nu. Hives, kent, Jonas, Band Of Horses och Robert Wyatt bara för att nämna några. Just nu är det Band Of Horses som gäller.

Emmaboda lurade som vanligt alla och ska inte lägga ner. De startar Emmabodafestivalen 2.0 istället plus en midsommarfest. Om pengar finns blir det nog ett besök ner till skogen igen. Har rätt goda minnen från E-boda allt. Även Götelaborgs stolthet till festival, "Way Out West", återkommer 2008. Ställer mig mer sketchy till den, detta året var väl i min egen mening inte så värst. Mest uttjatade svenska band men Kanye gjorde det någorlunda värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0