Missbruket

Ställde klockan på 08.00 idag. Närmare tolv-slaget tog jag de fem stegen ned för stegen och satte fast mark under mina fötter. Har som vanligt ägnat större delen av morgonen att missbruka snooze-funktionen och måla fan på väggen. Lika nollställd som vanligt slungades jag in i min ibland inte för roliga verklighet. Särskilt inte just nu. Men tror att jag har ett knäck på gång här. Ska ringa min kontakt på äldreomsorgsförvaltning och se vad som kan rotas fram. Just nu funderar jag på ifall jag ska spela fotboll idag eller inte. Klockan 16 smäller det, undrar ifall jag orkar med ytterliggare en helg med konstant träningsverk. Men det är ju ganska fint väder ändå så vad fan. Får ta en cigg först, sen ringa lite och sen fattar jag beslut i frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0