Kacky

Idag mår jag lite halvkackigt ska väl erkännas. Låg i sängen mellan 01.15 till 14.35 under mitt duntäcke och njöt av lite värme. Så småningom dök Frida min rädddarinna upp med lite halstabletter som jag sitter och suger i mig i rask takt. Har inte lyckats få i mig någon föda idag om vi kan räkna bort en yoggi yalla, som förövrigt var förbannat god. Orkar inte riktigt med det här att laga mat när jag befinner mig i det här tillståndet. Får se hur det går framåt kvällen. Sitter mest och funderar över de senaste ungdomsmorden och misshandlar och allt som tidningarna basunerar ut. Plus Hammarby då, som vanligt, kan bara dra en djup suck och ruska på huvudet. Nu orkar jag inte riktigt tänka mer, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0