Jonas och jobbet

Sitter här och plitar lite på mitt lilla referat. Det går väl ärligt talat sådär om jag får vara ärlig. Se är jag ju jävligt självkritisk med, lite för mycket ibland. Breakar lite nu, lyssnar på Jonas istället. "Won't Back Down" är fortfarande en given favorit, jävligt bra låt. Eller ta hela skivan den är bra, det är den. Såg även att "Stureplansprofilerna" ska in i finkan i fyra år men tyvärr tror jag inte vi sätt slutet på den här hemska berättelsen. Hade redan innan domen sagt till mig själv att ifall det blir en fällande dom kommer det överklagas till HD vilket det nu lutar åt att det blir.

Ska snart ner till Huddinge då, har inte ätit frukost än, är inte hungrig. Ska äta tacobuffé med några klasskompisar ikväll, då ska det svullas som aldrig förr.

Fick ett fint mess innan, ett sånt där som fick hjärtat att stanna för någon sekund eller två för att sedan slå jävligt fort. Gnuggade lite i ögonen för att se så jag verkligen läste rätt. Sen kom det där fån-smilet och hela kroppen översköljs av något slags lyckorus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0