Hemma med ADHD

Nu sitter jag här hemma med femton våningar under fötterna och blickar ut över södra delen av Södermalm igen. Ur datorns högtalare som jag inte ser dundrar Jonas Games nya skiva "ADHD" för fullt, vet inte om jag gillar det mycket. Eller jag gillar det men hur mycket är frågan. Får ge plattan några snurrar innan jag ställer mig upp i domstolen och för min talan. Blev lite strul med att få tag i nyckel till min lägenhet men efter resor till Blackeberg och Gullmarsplan löste sig allting väldigt smidigt. När jag väl steg in i lägenheten såg det exakt ut som när jag lämnade i torsdags. Borde skriva en artikel, ett rättegångsreferat, men jag är inte så sugen på det. Ska nog chilla lite, fundera lite över livet och vad jag ska ta mig för. Skolkar nog imorgon också, tar ledig vecka från undervisningen. Orkar inte åka ner till Flempan sådär i onödan. Innan jag lägger mig ikväll ska det där referatet vara klart. Varför tänker jag på cigg hela tiden? Någon som har en bra förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0