Hallå gubbar!

Yes yes. Nu sitter jag här igen och knapprar på min laptop. Har varit iväg en liten rund för motionspass med klassen. Eller fotboll kan vi kalla det. Jävligt trevligt som vanligt, gott att få röra lite på sig och lattja lite boll. Gick väl inte riktigt lika bra som sist men jag hoppas att jag slipper den överjävliga träningsverk jag led av då. Lite telefonsamtal med flickvännen och så börjar magen suga igen. Fan ska man hitta på idag då? Vore gott med lite pommes eller nått annat.  Har börjat tröttna på den här förbannade pastan som jag äter dag in och dag ut. Får se vad det blir, vad sägs om en cigg på det?

Kommentarer
Postat av: Simon

kul att varje inlägg avslutas med rökpaus:)

2007-10-18 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0