En kväll i livet

Nu har kvällen gått och det börjar snart likna natt här i Stockholm. Min vän Simon var här en sväng innan vi mötte upp vänner nere på gatan och gick till String. Var lite kul att Johan & Co körde ett akustiskt set denna gången, lite annorlunda. Måste se en "riktig" spelning snart igen, för de är fanimej rätt bra. Trevligt att träffa lite folk med, Offe hade jag inte träffat på länge och så, det var najs. Sen orkade vi inte gå och dricka öl och kolla på fotboll (lika bra det med tanke på slutresultatet). Istället hamnade jag, Simon, Disco och Becka på ett donc runt hörnet där vi satt i någon timme och pratade strunt. Sådant som behövs för att orka leva vidare.

Nu sitter jag här och försöker varva upp. Tänkte knåpa ihop en artikel om Radioheads påhitt med sitt skivsläpp på nätet och så. För att hitta inspiration kör jag deras platta i datorn. Härligt med lite oljud, aaaaaah. Nu kör vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0