En halva Alvedon

Inte blir man smartare av att vara sjuk. Ingen har väl blivit speciellt glad av mina handlingar idag eller kanske brist på handlingar stämmer bättre in. Frida har gett mig en halv karta Alvedon som förhoppningsvis ska rädda morgondagen från total undergång. Mat har jag faktiskt ätit idag, köttbullar och makaroner, det enklaste tillgängliga helt enkelt. Frida och Fredrik ligger i rummet bredvid, själv sitter jag och snörvlar för glatta livet vid köksbordet som även blivit min arbetsplats. Sömn inatt är ingenting som står på schemat men jag hoppas att jag kan frammana lite trötthet i kroppen. Snart är det torsdag och då blir det Västkusten igen, underbart, underbart mina vänner. Har blivit mycket Västkusten den senaste tiden men jag ta gärna det. Kan inte springa på Ace varje jävla lördag säg. Pratade en liten runda med mor, saknar familjen och framförallt hunden en del, inte lika mycket som Olivia i alla fall. Imorgon är det uppgång vid 7-snåret, ska dra mig in till tingsrätten hade jag tänkt och bevittna en rättegång för att sedan skriva ett lite längre referat om händelserna. Eftermiddagen föreläsning och lite sån shit, är glad att jag inte var i skolan idag. Språkseminarien har aldrig gjort mig lycklig, kan jag lova. Nu ska jag nog försöka sova lite. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0