Eller vad fan!

Har funderat lite, kanske fortsätter skriva ändå. Måste ju underhålla mina fem till tjugo läsare om dagen på något vis. Idag har jag försummat mig själv helt. Ställde klockan på 08.00, närmare 11.30 drog jag mig ned från sängen som var fruktansvärt skön denna natten av någon konstig anledning. Tänkte ägna för/eftermiddagen till att repetera lite i mina böcker. Vid skrivande tidpunkt har jag inte ens öppnat böckerna. Ser lovande ut för min del. Dags att ta tag i att känner jag nu.

Bästa låten på Band Of Horses "Cease To Begin" är "No One's Gonna Love You". Den låten är jag hiskeligt förälskat i. Imorgon är det en hektiskt dag. Flickvän som fyller 18 år, saker som ska fixas, en tenta som ska skrivas och händelser som ska styras upp. Plus att jag inte kommer kunna sova någonting inatt. Det är som upplagt för kaos imorgon. Nu måste jag öppna böckerna. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0