Doris Lessing

Satt och följde Nobelprisutdelning av litteraturpriset via internet. Precis när Horace kom ut genom dörren la skiten av så jag missade själva grejen när han presenterade namnet. Men jag var nära i alla fall. Doris Lessing säger mig ingenting men får fråga Olivias mamma som är bibliotikarie om saken ikväll. Nu är i princip allt ihoppackat och sitter mest och väntar på att tiden ska gå. Varvar Radiohead med Robert Wyatt på iTunes. Datorn är fulladdad med sista säsongen av Sopranos och batteriet hoppas jag hålla åtminstonne till Skövde. Plus att jag har tre böcker att läsa ut och ett referat att skriva. Resan ska nog gå bra tror jag allt, dags att göra de sista förberedelserna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0