Diskussioner

Storebror var häruppe nyss på besök. Fick en tv-dosa och Gudfadern-triologin på DVD. Bra grejer att ha känns det som. Annars är det tisdag, rätt okej dag. Första föreläsningen var rätt trist, på rasten emellan våra föreläsningarna diskuterade vi knark- och vapenhandel, politik och FN. Sällan jag är inblandan i diskussioner som berör sådana ämnen. Det var onekligen lite ovant men ack så spännande. Trevligt att umgås med lite annorlunda människor än mina försupna vänner ibland, haha. På torsdag, innan flickvännen anländer, ska ett gäng ur klassen, mestadels killar, spela fotboll. Jag lovade att ställa upp, hoppas jag slipper brutna ben och liknande styggelser. Har inte sparkat boll på flera år, får se om magin i fötterna sitter kvar. Annars blir det målis för min del.

Är osunt hungrig nu och sjukt opepp på att lagad mat. Blir något tråkigt i stil med köttbullar och makaroner. Rökningen för övrigt har gått sådär idag. Har fortfarande problem med skolan och rökning. Nu har jag inte rökt på tre timmar i alla fall. Måste kompensera min svaga inledning på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0