Det rullar på nu

Tiden går alldeles för fort. Jag får den inte riktigt att räcka till, därav det ytterst bristfälliga inläggsproducerandet de senaste dagarna. Försöker lära mig att prioritera saker och då hamnade bloggen utanför det som ska klaras av. Tror det kommer bli en betydligt lägre uppdateringsfrekvens på den här bloggen från och med nu. Finns andra saker som "ligger i pajpan" vilka intresserar mig betydligt mer. Men mer info om det kommer så småningom.

Kan väl få ursäkta mig med en liten beskrivning av vad jag gjort istället för att sitta här och muppa. I torsdags spelade jag fotboll med klasskompisarna i Vasaparken på konstgräset där. Gjorde tre mål och bjöd på några tv-räddningar i målet. Träningsverk i tre dagar efteråt var inte så roligt. På kvällen dök min käraste upp med tåg och jag blev återigen typ världens lyckligaste. Fredagen tog vi det rätt lugnt, gick runt lite på Söder, åt indisk mat, fotade i Vitabergsparken och på kvällen gjorde vi ett gott försök att göra bulgursallad. Lördag i Stockholm brukar stå för fest och så även denna. Stor inflyttningsfest här i Skrapan. Vi var nära att dö i en hiss, vi rökte på nödbalkongerna 50 meter upp i luften med endast en glasskiva mellan oss och luften, min iPod har försvunnit (gissar att den blivit snodd), Frida o Offe däckade och vi hade trevligt helt enkelt. Dagen efter var det lite städning, bakfyllemat, bakfyllefika, scones-bakning och lite hemmamys.

I morse började väckarklockan ringa 04.15, dags för Olivia att åka hem. Så nu har jag varit uppe i snart fyra timmar. Var och vinkade av Olivia på centralen innan, kändes förstås lite sorgligt men på torsdag träffas vi igen så den här gånger är det inte så farligt.

Nu ska jag koka kaffe, läsa DN och allt det där. Sen två föreläsningar, någon som vill gå dit och anteckna åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0