Ack så fel

Det är härligt att se att min smak inte är på samma nivå som de så kallade experterna. Har på närminnet att jag sågade Babyshamles nya skiva rätt hårt för någon dag sen. Döm om min förvåning när jag läser igenom alla skivrecensioner idag. Quetzala ger skivan full pott och jag kliar mig frenetiskt i ögonen för att se att jag ser rätt vilket jag också gör. I DN och Bladet blir det 4:or vilket inte är fy skam. Undrar vad kritikerna ser i skivan som inte jag ser? Nu har jag låtit det gå några dagar och jag skulle med lite välvilja för gamla meriters skull kunna sträcka mig till en trea. Men någon "modern klassiker" har vi inte att tala om här. Knäppt.

Ikväll ska jag försöka knoppa innan 24.00. Har inte lyckats med det på väldigt länge. Åtminstonne inte när jag sovit här själv i min lägenhet, då brukar klockan gå förbaskat fort. Gör ett nytt försök imorgon, vill vara pigg imorgon. Fotboll, föreläsningar och framförallt flickvänsbesök. Tre F som ska förverkligas.

Just nu är Halebop elakt mot mig. Försökte ha en någorlunda vanlig konversation med Olivia innan. Det var snudd på omöjligt. Antingen bröts samtalet efter fem minuter, max. Eller så hörde inte Olivia vad jag sa och jag satt ändå och halvskrek ibland. En jävla tur att det är gratis då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0