A Ballan

Det blev rätt tufft igår. Gin, vin och öl i en salig blandning. Tror det blev en rätt lyckad fest. Jag och Simon var rejält slitna innan idag och är fortfarande inte helt stabila om fötterna. Därför tänkte vi passa på och knäcka en öl eller tio inom en snar framtid. Idag har vi gått en höstpromenad, skrattat åt konstiga saker, ätit fet snabbmat och druckit kaffe. Pratat i telefon i över en timma med Olivia och lite så. Saknaden efter henne är som värst nu på helgen. Jag vill ju att hon ska få vara med på alla roliga påhitt vi gör på helgerna och inte bara berätta om de. Men på onsdag blir det bättrin. Madchester-tema på Ace läste jag någonstans. Jag och Simon ska ta på oss våra danskläder och bege oss dit. Hoppas på att bli insläppt den här gången, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0