Värnamo i Bajen

O fan. Läser på Aftonbladet att grannbyns store son, Freddy Söderberg, har värvats till Bajen. Lite kul att en kille som gått på jag gått på samma högstadeskola/gymnasium ska spela i Hammarby kommande säsong. Bara det har jag att reflektera över, för nu ska jag sova. Lång dag i skolan imorgon med InDesign på schemat, rätt skoj det ändå. Dagen har ägnats åt långfika med Alle och så småningom Disco & Becka på Vete-katten. Nu på kvällen har jag videochattat med min flickvän. Roligt att få se henne röra sig också så jag slipper hålla mig till alla outfitbilder på hennes blogg. Fast nu blev ju i och för sig saknaden snudd på än värre. Men ska bara härda ut i tre ynka dagar nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0